کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

در خانه بنشینید و پول بدست بیاورید

کسب درآمد 100% تضمینی و آسان در سیستم کسب درآمد میهن استور کافیست در این سیستم همکاری در فروش عضو شوید و فروشگاه اختصاصی با نام دلخواه خود ایجاد کنید و از محصولات پرفروش و پرسود موجود در فروشگاه بازاریابی کنید.

 

کسب درآمد اینترنتی

 

بابت فروش هر محصول حداقل 10,000 هزار تومان پورسانت بگیرید. به محض رسیدن پورسانت به 8,000 هزار تومان همان لحظه به شماره حساب بازاریاب واریز می شود.

 

میهن استور سیستمی است که سایت های بزرگ و دارای بازدید میلیونی با آن همکاری دارند.

 

جهت عضویت و شروع کسب درآمد بنر زیر کلیک کنید 

کسب درآمد اینترنتی

 

نیازی نیست تمام روش های بازاریابی را بیاموزید. یک روش ساده ولی کاربردی را پیشنهاد می دهم برای بازاریابی محصولات کافیست ابتدا یک فروشگاه اینترنتی رایگان در میهن استور ( مانند این فروشگاه ) ایجاد کنید سپس در گوگل عبارت " تبلیغات رایگان " را جستجو کنید.

 

هزاران سایت نیازمندی و تبلیغات رایگان وجود دارد که می توانید در هرکدام عضو شوید (عضویت در سایت تبلیغات کمتر از 30 ثانیه زمان نیاز دارد!!) و محصولات را با لینک بازاریابی فروشگاه خود در آنها تبلیغ کنید.

 

اینکار چند خوبی دارد اولا به طور رایگان محصولات خود را بازاریابی کرده اید. دوم اینکه با درج لینک در این سایت ها خیلی زود فروشگاه شما در صدر نتایج گوگل ثبت می شود " فروش شما آغاز می شود " با روزی 2 ساعت وقت گذاشتن به درآمد برسید. عضویت در هر سایت و درج تبلیغ اگر سریع تایپ کنید حدود 15 دقیقه وقت می گیرد. در بیشتر سایت های تبلیغ رایگان تا یکصد آگهی رایگان لینک دار می توانید ثبت کنید.

 

  • نوشته : امین
  • تاریخ: سه شنبه 11 آبان 1395برچسب:کسب درآمد خانگی,درآمد در خانه,آموزش رایگان شغل خانگی,شغل خانگی,
  • دزدترین سایت های کسب درآمد را بشناسید

    دزدترین سایت های کسب درآمد را بشناسید

     

    حتما شماهم در اینترنت سایت هایی را دیده اید که مدعی هستند بابت کلیک کردن و دیدن تبلیغات به شما پورسانت می دهد. روش کار به این صورت است که بابت کلیک کردن به شما پول می دهند!!

     

    دزدترین سایت های کسب درآمد را بشناسید

     

    من طبق تجربه چند ساله خودم عرض می کنم که هرگز و به هیچ عنوان فریب این سایت ها را نخورید. متاسفانه خودم در یکی از این سایت های به اصطلاح معتبر عضو شدم و حتی چند زیر مجموعه هم گرفتم ولی با اینکه در پنل کاربری حدود 250 هزار تومان پورسانت داشتم حتی یک ریال به حسابم واریز نکردند!! بله درست متوجه شدید این سایت ها دزد هستند. سایت باکس 14 که مثلا معتبر هست از همین سایت های کلاه بردار هستند. اول اجازه دهید از آن دوستانی که زیر مجموعه من شدند حلالیت بطلبم و مرا ببخشند ولی خدا شاهد است که حتی یک ریال به حساب من واریز نشده! سایت باکس 14 به دروغ مدعی دادن پورسانت است. طبق تجربه من تقریبا تمام سایت های کلیکی (شما بخوانید کلکی!) کلاهبردار هستند.

     

    البته در خارج کشور سایت های کلیکی فراوان هستند که برخلاف سایت های ایرانی خوش حساب هستند ولی اولا ما به دلیل تحریم نمی توانیم با آنها کار کنیم دوما آنها هم بیشترشان کلاهبردار هستند. سایت باکس 14 حتی یک تلفن درست حسابی برای پاسخگویی ندارد و به دروغ بابت کلیک در پنل پورسانت حساب می شود ولی هرگز چیزی به حساب واریز نمی کنند.

     

    دوستان عزیز فراموش نکنید سایت باکس 14 = کلاهبردار

     

  • نوشته : امین
  • تاریخ: سه شنبه 26 مرداد 1395برچسب:باکس 14 دزد,دزدترین سایت باکس 14,سایت کلیکی دزد,
  • آگهی رایگان و معرفی رایگان محصولات در اینترنت

     در این مطلب قصد داریم سایت تبلیغ رایگان به شما معرفی کنیم که به رایگان می توانید در آن سایت و محصولات خودرا معرفی کنید کافیست در آن عضو شوید و آگهی خودرا درج کنید عضویت در این سایت ها کمتر از 30 ثانیه وقت می خواهد!! با درج لینک در این سایت آگهی رایگان محبوبیت سایت و وبلاگ خودرا در گوگل افزایش دهید. درج آگهی در اینها کاملا رایگان است. لطفا برای عضویت بروی بنرهای زیر کلیک کنید.

     

  • نوشته : امین
  • تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1395برچسب:آگهی رایگان و معرفی رایگان محصولات در اینترنت,
  • ساعت دیواری کلاسیک

     فروشگاه ساعت دیواری در طرح و مدل های جدید با قیمت باورنکردنی

     

    در فروشگاه ساعت دیواری شیک تمام مدل ها از بزرگترین سیستم فروش اینترنتی در ایران گردآوری شده و با ضمانت ارسال می شود مشتری بعداز دریافت کالا هزینه را به مامور پست می پردازد.


    ساعت دیواری کلاسیک با قیمت واقعی ارائه میشود.
     
    به دلیل فروش مستقیم و بازاریابی مدیر این فروشگاه هرگز گران به فروش نمی رسد لطفا قبل از خرید قیمت مدل ساعت دیواری را در سایر فروشگاه ها مقایسه فرمایید کافیست که نام مدل ساعت دیواری را در گوگل جستجو کنید و متوجه تفاوت قیمت شوید.
     
     
    فروشگاه ساعت دیواری کلاسیک
     
     
    بعداز ثبت سفارش فروشنده و مسئول فروش با شما تماس میگیرد وساعت دیواری به تمام نقاط ایران عزیز ارسال می شود.
     
     
    در این فروشگاه آخرین مدل های ساعت دیواری موجود است به راحتی با خرید یکی از مدل ها دکتور منزل و محل کار خود را تغییر دهید تمام مدل ها با موتور ساعت روان گرد اصل تایوان و 6 ماه گارانتی موتور ارسال می شود.
     
    طبق قوانین این فروشگاه محصولات با ضمانت ارسال می شود و طی مدت 7 روز درصورت عدم رضایت و معیوب بودن کالا می توانید آنرا مرجوع فرمایید و تمام هزینه خودرا از فروشنده بازپس بگیرید.
     
    ساعت ها در لفاف یونیلیدی و بسته بندی کاملا ضدضربه پست می شود. و هیچ خط و خشی در آنان وجود ندارد. در غیر این صورت می توانید کالا را مرجوع فرمایید.
     
    فروشگاه ساعت دیواری 
     
    بازهم تاکید !! قیمت ها را مقایسه فرمایید
     
     

  • نوشته : امین
  • تاریخ: سه شنبه 8 تير 1395برچسب:ساعت دیواری کلاسیک,ساعت دیواری شیک,ساعت دیواری,

  • xn--lgbz5d

    امین

    xn--lgbz5d

    http://xn--lgbz5d.loxblog.com

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

    سئو،سئو و افزایش ترافیک،آموزش سئو،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده سایت،بهینه سازی وب در گوگل. ساده ولی کاربردی برای تمام وب نویسان ایرانی امیدوارم تمام وبلاگ نویسان عزیز بتوانند طعم شیرین تجارت الکترونیک را بچشند و تجربیات خودرا در اختیار ما و دیگران قرار دهند. سئو،سئو و افزایش ترافیک،افزایش پیج رنک،ترفندهای گوگل،بالا بردن رتبه وب

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده