کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

تبادل لینک هوشمند با 4 سایت

 

تبادل لینک هوشمند با 4 سایت

 

سیستم تبادل لینک 1


سیستم تبادل لینک 2

 

سیستم تبادل لینک 3

 

سیستم تبادل لینک 4

 

  • نوشته : امین
  • تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:تبادل لینک,تبادل لینک هوشمند,تبادل لینک هوشمند و رایگان,
  • آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از وبلاگ ساده

     

     

    آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از یک یا چند وبلاگ ساده

     

     

    آموزش دوره کامل کسب درآمد اینترنتی




    بله می دانم در خیلی از سایت ها این عنوان ها به وفور به چشم می خورد و تقریبا تمام آنها میگویند کسب درآمد آسان و راحت!! من شخصا منکر آنها نمی شوم و در همین وبلاگ از این پکیج های آموزش کسب درآمد وجود دارد. از اینها می توان استفاده کرد و اگر صحیح روش های آموزشی را اجرا کنید قطعا درآمدزا خواهد بود.

     

     

    پکیج ها و سی دی های کسب درآمدی که ما خرید می کنیم به صورت آفلاین است یعنی هرگز شرکت یا شخصی آن آموزش ها را پشتیبانی نمی کند و ممکن است برای کسی که می خواهد بازاریابی اینترنتی خودرا شروع کند سوالاتی پیش بیاید.



    خوب به نظر شما جواب این سوالات را از کجا پیدا کند؟؟



    در بهترین حالت ممکن بارها گفته ایم که ممکن است فردی وبلاگ و سایت داشته باشد و اتفاقا پر بازدید هم باشد ولی بازهم بدون مشتری و طبیعتا آن وبلاگ درآمدزا نباشد.


    در برخی سایت و فروم های گفتگو بسیار دیده ام که افراد مدعی آموزش بازاریابی هستند و اقدام به ارسال تاپیک می کنند که من شخصا معتقدم هیچ دلیل علمی برای گفته آنان وجود ندارد. و فقط تخیلات خود را بیان می کنند.


    ما برای این منظور در اقدامی جالب و جدید


    آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از وبلاگ ساده و رایگان.


    این دوره که برای همه در هر نقطه از کشور عزیز امکان پذیر است.


    آموزش دوره کامل کسب درآمد اینترنتی

     

    به شما می آموزیم که ...


     

    1 - چگونه یک وبلاگ ساده رایگان ولی پربازدید داشته باشید.


     

    2 - چگونه به صورت تخصصی برروی یک یا چند محصول تمرکز کنید. و فروش آن محصول را بالا ببرید.

     


    3 - می آموزیم که چگونه کلمات مختلف را در صفحه اول گوگل تصاحب کنید. آنهم با یک وبلاگ ساده !!

     


    4 - آموزش تمام ترفندهای گرفتن لینک یکطرفه از سایت و دایرکتوری های بزرگ جهان.


     

    5 - چگونه کاربر هدف و کسی که حتما به مشتری تبدیل می شود را به وب خود وارد کنید. و اطلاعات وی را جمع آوری کنید.


     

    6 - معرفی بهترین سیستم های همکاری در فروش در ایران که معروفترین هستند و محصولات ارزان (جهت فروش بیشتر) و با پورسانت بالاتر را در آنها انتخاب کنید.


     

    7 - آموزش بهینه سازی قالب وبلاگ و افزایش پیج رنک و رتبه در گوگل.


     

    8 - به شما می آموزیم که با یک وبلاگ که کمتر از 200 مطلب ارسال شده روزانه زیر 300 بازدید دارد. ولی حداقل ماهیانه بالای 100 هزار تومان فروش دارد.

     

    در واقع ما از وبلاگ شما یک ماشین پولساز می سازیم. می توانید 10 وبلاگ همزمان هم داشته باشید.


     

    9 - به شما آموزش می دهیم که چگونه در صدها سایت آگهی به رایگان تبلیغ بگذارید و ترافیک فروشگاه خودرا بالا ببرید. با این روش های آموزشی مشتری های پراکنده را در وب خود جمع آوری خواهید کرد.


     

    10 - آموزش روش اصولی ارسال مطالب در وبلاگ. همچنین شما در هر زمینه ای که بخواهید فعالیت داشته باشید. تمام منابع و مطالبی که در آن وبلاگ باید ارسال کنید را معرفی خواهیم کرد.

     

    همچنین همراه با چند فروشگاه دیگر که رایگان هستند و بهینه سازی و طراحی سیستم های افزایش ترافیک هوشمند بصورت رایگان برای آنها هم انجام میگیرد.


    پشتیبانی و ارسال کتاب و ویدئوهای رایگان آموزش فروش و بهینه سازی وب و آموزش بازاریابی اینترنتی که هرکدام از این کتاب ها در برخی سایت ها با قیمت بالای 5 هزار تومان به فروش می رسد.


    عزیزان توجه داشته باشند که برای شروع شما باید حداقل آشنایی با وبلاگ نویسی و قالب آنرا داشته باشید.


    دوره آموزش بازاریابی اینترنتی در 3 جلسه 3 ساعته. جمعا 9 ساعت. می باشد که از طریق چت و با ویس کال آموزش داده می شود.

     

    هزینه این دوره جالب و بسیار کاربردی 60 هزار تومان است. که ابتدا باید به حساب واریز شود.

     

    بعداز پایان دوره شما به یک وبمستر حرفه ای تبدیل می شوید. و می توانید در هر زمینه تخصصی وبلاگ خود را در صفحات اول گوگل مشاهده کنید.


    جهت دریافت شماره حساب و مشاوره تماس بگیرید.

    09363973293

    امین

     

    از کجا بدانم این آموزش تضمینی است ؟؟

     

    آموزش بازاریابی شبکه ای در اینترنت

    آموزش بازاریابی شبکه ای- اهداف

    آموزش بازاریابی شبکه ای- اهداف

    دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

    «بازاریابی شبکه ای» به عنوان فرصتی برای همه اقشار جامعه، به خوبی می تواند نگرانی افراد را برای دوران بازنشستگی و پیری برطرف کند.


    از بارزترین ویژگی های «بازاریابی شبکه ای» شروع آسان و برپا کردن یک حرفه و تجارت، با کمترین هزینه و حداقل توانایی ها و امکانات است.



    برای بنا کردن این تجارت، هیچ نیازی به دفتر کار، کارمندان متعدد، سرمایه وخرج های اولیه، وام های بانکی، تبلیغات پرهزینه، سالها منتظر سودآوری نشستن، داشتن ارتباطات قوی در بازارهای مختلف و مهارت های مدیریت کارمندان و ... نیست.




    اصولا شروع یک تجارت علا وه بر این مقدمات و هزینه ها، همواره با ریسک نسبتا بالایی همراه است و بسیاری از افراد حتی با داشتن علم و توانایی ایجاد یک تجارت شخصی، اما به دلیل نداشتن پشتوانه لازم مالی، یا سراغ آن نمی روند و یا خیلی زود در آن کار ورشکست می شوند.




    آن چیزی که در بازاریابی شبکه ای بسیار قابل توجه است این است که معمولا با هزینه ای بسیار ناچیز می شود آن را شروع کرد و شرکت های بازاریابی شبکه ای آموزش های لازم برای ایجاد یک تجارت شخصی را با رغبت تمام دراختیار افراد می گذارند و به آنها کمک می کنند تا در کسب مهارت های کاری و مدیریتی موفق باشند و افراد در این تجارت، مهارت هایی را یاد می گیرند که در کمتر جایی به آنها آموزش داده می شود.و جالب این که اگر هم فرد نتواند و یا نخواهد این حرفه را ادامه دهد، هیچ ضرر خاصی متوجه او نخواهد شد.




    اما از آن طرف کسانی که در این حرفه مانده و آن را به خوبی ادامه داده اند، به مهارت های بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف مدیریتی و خودسازی و کسب موفقیت دست یافته اند و در حال حاضر از بزرگترین مربیان روش های موفقیت و کامیابی در کار و زندگی در سراسر دنیا هستند.




    علا وه بر تمام این دلا یل و جاذبه ها«بازیابی شبکه ای» یک روش قوی و سود آور برای فروش محصولا ت و ارائه خدمات مختلف است. با نگاهی به آمار شرکت های چند میلیارد دلا ری که در طول این سال ها، این صنعت را سر پا نگه داشته و آن را گسترش داده اند و شرکت های عظیمی که بخشی از فروش کالا ها و خدمات خود را به این روش انجام می دهند، می توان به علا قه صاحبان شرکت های بزرگ و مراکز مهم تجاری و اقتصادی به این صنعت پی برد.




    همه روزه اطلا عات و آمار دقیقی از فروش قابل توجه این شرکت ها و گسترش این صنعت در سراسر دنیا، بر روی سایت های اینترنتی انجمن فروش مستقیم (DSA) و فدراسیون جهانی انجمن های فروش مستقیم (WFDSA) قرار می گیرد و مقالا ت و کتاب های متعددی درباب مزایای این صنعت شگفت انگیز منتشر می شود.




    مواردی که به اختصار گفته شد بخشی از مهمترین جاذبه های بازاریابی شبکه ای و دلا یل ورود افراد به آن بود که با نگاهی عمیق تر و دقیق تر می توان لزوم توجه جدی به این صنعت را دریافت. امیدواریم در فرصت های بعدی بتوانیم همراه با آماری دقیق و مستند از وضعیت این صنعت در دنیا جنبه های مثبت و تاثیر گذار آن را به خصوص در کشور خودمان بررسی کنیم.



    بدون شک این مطالب تنها اشاره ای گذرا به فواید و کاربرد صنعت بازاریابی شبکه ای در جامعه است و امید داریم اثری هر چند اندک! در برانگیختن انگیزه های کارشناسان و اساتید اقتصاد و مسوولا ن کشور برای نگاهی جدی تر به این حرفه داشته باشیم.

    در قالب لوح CD , DVD
    با کیفیت





     

    فروشنده: قرون

     

     

    قیمت: 5,500 تومان

     

    درصد :52

    روش خرید: برای خرید آموزش بازاریابی شبکه ای- اهداف، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


    خرید آموزش بازاریابی شبکه ای- اهداف

    عضویت در سیستم سبز گستر

     

    عضویت در سیستم سبز گستر

     

    سیستم سبز گستر با چندین محصول متنوع و پر فروش بسیار عالی و تضمین شده است بر خلاف برخی سیستمها بسیار عالی است.

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    xn--lgbz5d

    امین

    xn--lgbz5d

    http://xn--lgbz5d.loxblog.com

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

    سئو،سئو و افزایش ترافیک،آموزش سئو،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده سایت،بهینه سازی وب در گوگل. ساده ولی کاربردی برای تمام وب نویسان ایرانی امیدوارم تمام وبلاگ نویسان عزیز بتوانند طعم شیرین تجارت الکترونیک را بچشند و تجربیات خودرا در اختیار ما و دیگران قرار دهند. سئو،سئو و افزایش ترافیک،افزایش پیج رنک،ترفندهای گوگل،بالا بردن رتبه وب

    کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده